Blog

Boek NU meer resultaten met deze marketing kalender

Geschreven door: Martijn Knoops0 reacties

In de ‘ideale wereld’ is het marketing departement van jouw bedrijf een productieve machine. Marketeers werken met plezier samen op verschillende projecten en communiceren dagelijks met het sales team om alles binnen het bedrijf zo efficiënt mogelijk te laten verlopen. Maar zoals ik al zei, dit gebeurt slechts in de ‘ideale...

Lees verder

3 marketingcampagnes die voor meer klanten zorgen

Geschreven door: Martijn Knoops0 reacties

Als ik je één tip mag geven over het gebruik van marketingcampagnes dan zou het de volgende zijn: ‘Houd rekening met de verschillende doelgroepen en bestook niet iedereen met dezelfde boodschap.’ Indien je iedereen wel dezelfde boodschap stuurt, mis je marketing efficiëntie. Niet iedereen die je wil aanspreken kent jouw...

Lees verder

7 tips om een sterke titel te schrijven

Geschreven door: Martijn Knoops0 reacties

Ik moet je waarschijnlijk niet vertellen hoe belangrijk een titel van een artikel of blogpost is of hoe belangrijk het onderwerp van een e-mail is. Wanneer je met een titel of onderwerp geen indruk maakt op je lezers verlies je de interesse en heb je de rest van de inhoud eigenlijk voor niets geschreven... Je moet de...

Lees verder

Wanneer is een lead klaar om klant te worden?

Geschreven door: Martijn Knoops0 reacties

  Dagelijks bezoeken tientallen, honderden of misschien wel duizenden mensen je website. Tussen deze bezoekers zitten hopelijk ook veel leads, potentiële klanten die hun contactgegevens op één of andere pagina van jouw website hebben achtergelaten. Elke week opnieuw zie je deze leads terugkeren naar je website....

Lees verder

9 cruciale items voor een homepage

Geschreven door: Martijn Knoops0 reacties

Als je het maximum uit je bestaande website wil halen of van plan bent een nieuwe website te (laten) bouwen of als je je afvraagt hoe je door middel van een website meer leads kunt genereren. Wel dan is deze blogpost eentje die je niet mag missen. Op een homepagina zijn er een héél aantal elementen cruciaal. Deze elementen...

Lees verder

Hoe kan je de open rate van je e-mails verbeteren?

Geschreven door: Martijn Knoops0 reacties

Wanneer je een e-mailcampagne hebt gelanceerd, is het eerste wat je gaat doen naar de statistieken kijken! Klopt toch of niet? Wanneer de cijfers positief zijn, geeft je dit vaak een enorme voldoening! Een tegenovergesteld effect krijg je wanneer de e-mailcampagne ondermaats presteert… Dan is het jouw taak om volgende...

Lees verder

9 autoresponders die voor meer omzet zorgen

Geschreven door: Martijn Knoops0 reacties

Of je nu producten verkoopt, een dienst aanbiedt of gratis je kennis wil delen! Een autoresponder is het ideale verbindingsstuk tussen jouw bedrijf en je doelpubliek. In het kort: wat is een autoresponder? Een autoresponder is een e-mail die automatisch wordt uitgestuurd op basis van bepaalde criteria. Zo kan je...

Lees verder

Snel een e-maillijst uitbouwen via Lead Magnets!

Geschreven door: Martijn Knoops0 reacties

Even ter verduidelijking, meer dan 95% van de bezoekers gaat niets kopen of geen offerteaanvraag doen tijdens het eerste bezoek op je website! Je leest het goed, 95%! Veel van je bezoekers komen op jouw website terecht omdat ze aan het zoeken zijn naar bepaalde zaken via Google. De kans dat ze jouw product of dienst al...

Lees verder
{* Remarketing tag *}