Blog

Online klantenservice, een strategie van A tot Z

Geschreven door: Jan Raedschelders0 reacties

Als je denkt dat één of twee klanten minder op je webshop het verschil niet maken zolang er maar meer klanten bijkomen, dan heb je het mis. Het kost immers 7 keer meer moeite om een nieuwe klant aan te trekken dan een bestaande klant tevreden te houden. Je online klant is koning, hoewel online klantenservice geen evidentie is tenzij je het ziet zitten om de kleren van de dienaar aan te trekken!

Lees verder

7 tactieken die onze online strategie een vliegende start gaven in 2016

Geschreven door: Jente Kasprowski0 reacties

Het nieuwe jaar is al weer 2 weken ver, nog 50 weken te gaan voor 2017. :) Nieuwjaar gaat vaak gepaard met goede voornemens. Wij hebben alvast enkele goede voornemens in daden omgezet en onze online strategie voor 2016 is uit de startblokken geschoten. Onze website scoorde de eerste 10 dagen van 2016 89% beter dan in de eerste 10 dagen van 2015. In dit artikel kan je lezen hoe we dat hebben bereikt.

Lees verder

Hoe we in 2015 50% meer bezoekers naar onze website kregen en meer leads verzamelden

Geschreven door: Jente Kasprowski0 reacties

We verzorgen met Inventis internet strategieën voor organisaties en bedrijven en zijn dag in en dag uit bezig met mensen te overtuigen van het feit dat wanneer je wil dat je website een meerwaarde is voor je bedrijf dat je er aan moet werken. We zijn daar 100% van overtuigd en kwamen er ook achter dat wanneer je je website verwaarloost je website aan waarde verliest. Ook onze eigen website. Je krijgt minder en minder bezoekers en een website met minder bezoekers heeft ook minder potentieel om voor leads te zorgen. In dit artikel kan je lezen wat we in 2015 deden om ons bezoekersaantal met 50% op te drijven en zo meer leads en sales binnen te halen.

Lees verder

22 redenen waarom jouw webshop faalt

Geschreven door: Jente Kasprowski2 reacties

Een webshop beginnen is eenvoudig, iedereen kan vanop zijn zolderkamer producten verkopen aan miljoenen potentiële klanten. Terwijl iedere online ondernemer uitgaat van een gegarandeerd succes is de waarheid een ander verhaal, één van bloed, zweet en tranen. In dit artikel wil ik een aantal mogelijke redenen opsommen waarom jouw webshop gedoemd is om te mislukken.

Lees verder

Het design van je website is belangrijker dan je denkt!

Geschreven door: Martijn Knoops - 0 reacties

Is het design van je website belangrijk? NATUURLIJK, is dit belangrijk. Vaak beoordelen mensen je bedrijf of zaak op basis van de look&feel van je website. Ook al is dit niet altijd eerlijk. Boeken worden bvb. ook in de meeste gevallen beoordeeld op basis van het design van de cover. Waarom? Het is gewoon veel...

Lees verder

Consumentengedrag en micro-moments, zo win je op mobile

Geschreven door: Martijn Knoops - 0 reacties

Je zal het waarschijnlijk zelf ook al gemerkt hebben, wanneer je in de stad wandelt of op restaurant zit, de smartphone is nooit ver uit de buurt. Terwijl de ‘gsm’ vroeger enkel werd gebruikt om te sms’en of bellen, is dit toestel geëvolueerd naar een smartphone waarmee je werkelijk alles kan doen. E-mails beheren, social media...

Lees verder

Schrijf met deze tips een blogpost die hoog scoort in Google

Geschreven door: Martijn Knoops - 0 reacties

Content marketing is de laatste jaren enorm belangrijk geworden. Het schrijven van nieuwe content is noodzakelijk wanneer je nieuwe bezoekers wil aantrekken voor je website. Elke succesvolle blog kiest ervoor om op vaste tijdstippen een blogpost te schrijven. Volgens HubSpot krijgen marketeers die op regelmatige basis...

Lees verder

4 effectieve tips om je product of dienst beter te verkopen

Geschreven door: Martijn Knoops - 0 reacties

Heb  jij al ooit gehoord van het woord pitchen? Bij sommige zal dit woord als muziek in de oren klinken terwijl dit woord bij anderen het angstzweet doet uitbreken. Heb jij al ooit een pitch gedaan?  Ik bedoel hiermee heb jij al ooit andere mensen proberen overtuigen van jouw idee? Dit kan gaan van het...

Lees verder

Hoe je website promoten via een mix van verkeersbronnen?

Geschreven door: Martijn Knoops - 0 reacties

Weet  jij waar jouw website bezoekers vandaan komen? Zijn ze afkomstig van verschillende bronnen of is er één bron verantwoordelijk voor het grootste deel van het verkeer op jouw website? Het is belangrijk dat je weet via welke bronnen of kanalen bezoekers op jouw website terechtkomen. Op die manier kan je campagnes...

Lees verder

Specifieke campagnes per doelgroep zorgen voor meer succes

Geschreven door: Martijn Knoops - 0 reacties

De dag van vandaag heeft de consument een hoger verwachtingspatroon dan een aantal jaren geleden wanneer ze voor de eerste keer kennis maken met een nieuw product of een nieuwe dienst. Oorzaak hiervan is het overaanbod aan reclame. Enkel een kritische blik van de consument kan hem of haar helpen om de echt interessante aanbiedingen...

Lees verder

Boek NU meer resultaten met deze marketing kalender

Geschreven door: Martijn Knoops - 0 reacties

In de ‘ideale wereld’ is het marketing departement van jouw bedrijf een productieve machine. Marketeers werken met plezier samen op verschillende projecten en communiceren dagelijks met het sales team om alles binnen het bedrijf zo efficiënt mogelijk te laten verlopen. Maar zoals ik al zei, dit gebeurt slechts in de ‘ideale...

Lees verder
{* Remarketing tag *}