Blog

Snel een e-maillijst uitbouwen via Lead Magnets!

Geschreven door: Martijn Knoops0 reacties

Even ter verduidelijking, meer dan 95% van de bezoekers gaat niets kopen of geen offerteaanvraag doen tijdens het eerste bezoek op je website! Je leest het goed, 95%! Veel van je bezoekers komen op jouw website terecht omdat ze aan het zoeken zijn naar bepaalde zaken via Google. De kans dat ze jouw product of dienst al...

Lees verder

Een AdWords campagne opzetten in 8 stappen

Geschreven door: Martijn Knoops0 reacties

Meer bezoekers naar je website leiden kan op verschillende manieren. Zo kan je starten met een blog, een autoresponder opzetten, Facebook gebruiken, … Genoeg mogelijkheden! Eén van de andere opties die héél vaak gebruikt wordt is Google AdWords! Met AdWords kan je héél snel advertenties opzetten voor het juiste...

Lees verder

7 tekenen dat je website niet goed is!

Geschreven door: Martijn Knoops0 reacties

Vroeger was het ‘hebben’ van een website meer dan voldoende. De dag van vandaag is dit helemaal anders. Scoort je website slecht op bepaalde punten dan zal je dit met zekerheid zien in de statistieken. Neem nu als voorbeeld het design van je website. Een goed design gaat verder dan alleen de vormgeving. Een goed design start met een...

Lees verder

Inventis op WebTomorrow 2015

Geschreven door: Dennis Janssen en Martijn Knoops0 reacties

Dinsdag 10 maart trokken we met 2 leden van het project managementteam richting Gent voor WebTomorrow. Dit is een event georganiseerd door Bloovi dat zich vooral richt op marketeers. Mensen die willen weten hoe de toekomst van de digitale marketing er gaat uit zien. Wij als Inventis kunnen ook steeds wat inspiratie gebruiken, dus wilden we het zeker niet missen!

Lees verder

8 redenen waarom AdWords WEL voor jou werkt

Geschreven door: Martijn Knoops0 reacties

Om nieuwe bezoekers naar je website te leiden, kan je gemakkelijkheidshalve voor AdWords kiezen, je weet wel de advertenties die verschijnen boven en naast de zoekresultaten. Google is de meest gebruikte zoekmachine ter wereld dus hoe slimmer je deze gebruikt hoe groter de kans dat je veel bezoekers aantrekt.

Lees verder

8 redenen waarom AdWords NIET werkt

Geschreven door: Martijn Knoops0 reacties

Wanneer bedrijven bezoekers naar de website willen leiden, kiezen ze vaak voor Google AdWords. Via AdWords kan je, als je er voor betaalt, er met zekerheid voor zorgen dat je bovenaan in de zoekresultaten komt te staan voor bepaalde zoektermen. Hoe hoger je website in de zoekresultaten verschijnt, hoe groter de kans dat bezoekers naar je website gaan komen. Ik hoor je al denken. Waarom zou ik dit niet doen?

Lees verder

3 e-mailcampagnes die de omzet via e-mailmarketing 500% deden stijgen!

Geschreven door: Jente Kasprowski0 reacties

E-mails, je krijgt ze met hopen en er lijkt nooit een einde aan te komen. Je kan met moeite de belangrijke e-mails beantwoorden, laat staan iedere reclame e-mail lezen. Toch is e-mailmarketing nog steeds een niet te missen onderdeel van een goeie internet marketing strategie. Op 1 voorwaarde: het moet goed gedaan worden! In dit artikel geef ik geen klef advies maar deel ik 3 e-mailcampagnes die Blabloom.com naar een hoger niveau tilden.

Lees verder
{* Remarketing tag *}