Blog

Waarom wij “Front-End Style Guides” gebruiken?

Geschreven door: Stefan Hellings0 reacties

Het bouwen van websites is geen simpele taak. Het vergt vaak een team van experten die elk hun onderdeel van een complexe puzzel uitwerken. Eén van die puzzelstukken is de “Front-end”, ofwel het interactieve gedeelte van een website waar gebruikers mee werken. Een manier om ervoor te zorgen dat iedereen op dezelfde golflengte zit wanneer men met zijn eigen puzzelstuk bezig is, is door gebruik te maken van een Front-end Style Guide.

Lees verder

Hoe we de openrate van een e-mail campagne tot meer dan 50% verhoogden

Geschreven door: Jente Kasprowski0 reacties

E-mailmarketing is nog altijd een belangrijke pijler binnen marketing, e-mailmarketing is nog lang niet dood. Waarom? We kijken nog altijd met z’n allen massaal in onze mailbox. Daar zit onze aandacht en waar onze aandacht zit is het interessant om aan marketing te doen. We krijgen wel steeds meer en meer berichten te verwerken dus om de aandacht te trekken in de inbox moeten je al goed je best doen.

Lees verder

Een tip voor websites met een zoekmachine

Geschreven door: Jente Kasprowski0 reacties

Een zoekmachine is een belangrijke functie op een grote website. Wanneer mensen niet direct weten te navigeren naar de juiste informatie is de zoekfunctie een handig hulpmiddel. De zoektermen die bezoekers ingeven in je zoekmachine zijn interessant om te gaan analyseren. In dit artikel en deze video wil ik de aandacht vestigen op zoektermen zonder resultaat.

Lees verder

Marketing is als popcorn

Geschreven door: Jente Kasprowski0 reacties

Of je nu online of offline marketing doet, marketing is marketing. Dat is voor online marketeers die denken dat online alles is belangrijk om te weten. Digitale marketing is belangrijk maar het blijft in de essentie marketing. Ik was deze morgen aan het denken hoe ik de verschillende stadia die een klant doorlopen heeft van onbekende tot klant simpel kon uitleggen. En ik kwam tot de conclusie dat marketing is als popcorn! Lees even mee waarom dit een goede vergelijking is.

Lees verder

Online verkoop: een chatbot versus een echte persoon, wie wint er?

Geschreven door: Jente Kasprowski3 reacties

2016 was zowat het jaar van de chatbots, als je geen chatbot hebt loop je achter en ben je helemaal niet klaar voor 2017. Of toch wel? Ik ben een grote fan van online verkopen, het internet biedt fantastische mogelijkheden om iets aan de man te brengen en als je iets kan verkopen via een chatbot ben ik geïnteresseerd. Maar zijn chatbots al klaar om een revolutie in online verkoop te ontketenen? Zijn wij mensen al klaar om met chatbots een deal te sluiten? Ik deed een testje…

Lees verder

Het maximum uit een autoresponder serie halen

Geschreven door: Jente Kasprowski0 reacties

Marketing automation en het goed inzetten van autoresponders kan een wereld van verschil voor je business betekenen. Met marketing automation, in dit artikel specifiek autoresponders, kan je met voorafgeprogammeerde e-mails mensen een vast traject laten volgen. Marketing automation moet niet duur zijn, met bvb Mailchimp of Campaign Monitor kan je al vanaf een paar euro per maand automatisch e-mails gaan sturen. De software en de kosten voor de software mag geen excuus zijn om niet aan marketing automation te doen. Iedereen kan het. Maar hoe doe je het goed?

Lees verder
{* Remarketing tag *}