Blog

4 tips om meer leads te verzamelen met je website

Geschreven door: Martijn Knoops1 reactie

  Zoals je waarschijnlijk al hebt gemerkt zijn mensen niet meer geneigd om hun e-mailadres achter te laten op jouw website zonder iets in de plaats te krijgen. Het principe ‘voor wat hoort wat’ klinkt hier dus bekend in de oren. Je moet vanaf het eerste moment werken aan de vertrouwensrelatie met jouw...

Lees verder

Wanneer is een lead klaar om klant te worden?

Geschreven door: Martijn Knoops0 reacties

  Dagelijks bezoeken tientallen, honderden of misschien wel duizenden mensen je website. Tussen deze bezoekers zitten hopelijk ook veel leads, potentiële klanten die hun contactgegevens op één of andere pagina van jouw website hebben achtergelaten. Elke week opnieuw zie je deze leads terugkeren naar je website....

Lees verder

9 cruciale items voor een homepage

Geschreven door: Martijn Knoops0 reacties

Als je het maximum uit je bestaande website wil halen of van plan bent een nieuwe website te (laten) bouwen of als je je afvraagt hoe je door middel van een website meer leads kunt genereren. Wel dan is deze blogpost eentje die je niet mag missen. Op een homepagina zijn er een héél aantal elementen cruciaal. Deze elementen...

Lees verder

Hoe kan je de open rate van je e-mails verbeteren?

Geschreven door: Martijn Knoops0 reacties

Wanneer je een e-mailcampagne hebt gelanceerd, is het eerste wat je gaat doen naar de statistieken kijken! Klopt toch of niet? Wanneer de cijfers positief zijn, geeft je dit vaak een enorme voldoening! Een tegenovergesteld effect krijg je wanneer de e-mailcampagne ondermaats presteert… Dan is het jouw taak om volgende...

Lees verder

9 autoresponders die voor meer omzet zorgen

Geschreven door: Martijn Knoops0 reacties

Of je nu producten verkoopt, een dienst aanbiedt of gratis je kennis wil delen! Een autoresponder is het ideale verbindingsstuk tussen jouw bedrijf en je doelpubliek. In het kort: wat is een autoresponder? Een autoresponder is een e-mail die automatisch wordt uitgestuurd op basis van bepaalde criteria. Zo kan je...

Lees verder

Snel een e-maillijst uitbouwen via Lead Magnets!

Geschreven door: Martijn Knoops0 reacties

Even ter verduidelijking, meer dan 95% van de bezoekers gaat niets kopen of geen offerteaanvraag doen tijdens het eerste bezoek op je website! Je leest het goed, 95%! Veel van je bezoekers komen op jouw website terecht omdat ze aan het zoeken zijn naar bepaalde zaken via Google. De kans dat ze jouw product of dienst al...

Lees verder

Een AdWords campagne opzetten in 8 stappen

Geschreven door: Martijn Knoops0 reacties

Meer bezoekers naar je website leiden kan op verschillende manieren. Zo kan je starten met een blog, een autoresponder opzetten, Facebook gebruiken, … Genoeg mogelijkheden! Eén van de andere opties die héél vaak gebruikt wordt is Google AdWords! Met AdWords kan je héél snel advertenties opzetten voor het juiste...

Lees verder

7 tekenen dat je website niet goed is!

Geschreven door: Martijn Knoops0 reacties

Vroeger was het ‘hebben’ van een website meer dan voldoende. De dag van vandaag is dit helemaal anders. Scoort je website slecht op bepaalde punten dan zal je dit met zekerheid zien in de statistieken. Neem nu als voorbeeld het design van je website. Een goed design gaat verder dan alleen de vormgeving. Een goed design start met een...

Lees verder
{* Remarketing tag *}