Blog

Blogartikels in de categorie “Content management”

4 effectieve tips om je product of dienst beter te verkopen

Geschreven door: Martijn Knoops0 reacties

Heb  jij al ooit gehoord van het woord pitchen? Bij sommige zal dit woord als muziek in de oren klinken terwijl dit woord bij anderen het angstzweet doet uitbreken. Heb jij al ooit een pitch gedaan?  Ik bedoel hiermee heb jij al ooit andere mensen proberen overtuigen van jouw idee? Dit kan gaan van het...

Lees verder

7 tips om een sterke titel te schrijven

Geschreven door: Martijn Knoops0 reacties

Ik moet je waarschijnlijk niet vertellen hoe belangrijk een titel van een artikel of blogpost is of hoe belangrijk het onderwerp van een e-mail is. Wanneer je met een titel of onderwerp geen indruk maakt op je lezers verlies je de interesse en heb je de rest van de inhoud eigenlijk voor niets geschreven... Je moet de...

Lees verder

Waarom je een contentkalender moet hebben

Geschreven door: Martijn Knoops0 reacties

Al ooit van een contentkalender gehoord? Weet jij al wat je op het einde van deze maand gaat delen op je website of welke blogpost volgende week klaar moet zijn? Dankzij een contentkalender kan je het overzicht bewaren over welke content wanneer klaar moet zijn!

Lees verder

Wie leest onze blogposts?

Geschreven door: Jente Kasprowski25 reacties

Een blog onderhouden vergt de nodige inspanningen, wij bij Inventis doen de nodige inspanningen om wekelijks onze lezers minstens een nieuw interessant artikel voor te schotelen. Maar wie leest onze blogposts?

Lees verder

Inventis vs. auteursrechten

Geschreven door: Jan Raedschelders11 reacties

Hoewel ieder webproject uniek is, de vereisten van iedere klant specifiek zijn en de uitwerking telkens weer op maat is zullen het steeds dezelfde punten zijn waarover er onderhandeld wordt tijdens de onderhandelingen. Het is logisch dat er gesproken wordt over de totale kostprijs, het is evident dat de levertermijn ter sprake komt of welke onderdelen als kosteloos worden beschouwd maar meer en meer wordt er ook gesproken over auteursrechten. Wie is nu de eigenaar van de code? Welk standpunt neemt Inventis hierin in?

Lees verder

Wanneer is een content management system nodig?

Geschreven door: Jente Kasprowski0 reacties

Een content management systeem of CMS geeft een websiteeigenaar de mogelijkheid om zelf de inhoud van zijn website te bepalen. Wat zijn de voor- en nadelen van een CMS en heb ik dat wel nodig?

Lees verder
{* Remarketing tag *}