Blog

Blogartikels in de categorie “E-mail marketing”

Hoe kan je de open rate van je e-mails verbeteren?

Geschreven door: Martijn Knoops0 reacties

Wanneer je een e-mailcampagne hebt gelanceerd, is het eerste wat je gaat doen naar de statistieken kijken! Klopt toch of niet? Wanneer de cijfers positief zijn, geeft je dit vaak een enorme voldoening! Een tegenovergesteld effect krijg je wanneer de e-mailcampagne ondermaats presteert… Dan is het jouw taak om volgende...

Lees verder

9 autoresponders die voor meer omzet zorgen

Geschreven door: Martijn Knoops0 reacties

Of je nu producten verkoopt, een dienst aanbiedt of gratis je kennis wil delen! Een autoresponder is het ideale verbindingsstuk tussen jouw bedrijf en je doelpubliek. In het kort: wat is een autoresponder? Een autoresponder is een e-mail die automatisch wordt uitgestuurd op basis van bepaalde criteria. Zo kan je...

Lees verder

3 e-mailcampagnes die de omzet via e-mailmarketing 500% deden stijgen!

Geschreven door: Jente Kasprowski0 reacties

E-mails, je krijgt ze met hopen en er lijkt nooit een einde aan te komen. Je kan met moeite de belangrijke e-mails beantwoorden, laat staan iedere reclame e-mail lezen. Toch is e-mailmarketing nog steeds een niet te missen onderdeel van een goeie internet marketing strategie. Op 1 voorwaarde: het moet goed gedaan worden! In dit artikel geef ik geen klef advies maar deel ik 3 e-mailcampagnes die Blabloom.com naar een hoger niveau tilden.

Lees verder

MooTools vs. jQuery

Geschreven door: Stijn Janssen10 reacties

Iedere website gebruikt tegenwoordig wel ergens een stukje Javascript. Om dit makkelijker en sneller te kunnen ontwikkelen roepen de ontwikkelaars vaak de hulp in van een framework of library. In deze blogpost ga ik dieper in op de verschillen tussen deze 2 soorten aan de hand van 2 concurrenten: MooTools en jQuery.

Lees verder
{* Remarketing tag *}