Christine Bazimas

Christine zorgt er voor dat alles binnen het Inventis kantoor op wieltjes loopt en vooral dat de facturen op tijd de deur uit gaan.

Christine Bazimas

Wat doe je bij Inventis?

Als Office Manager bij Inventis sta ik in voor de algemene administratieve taken. Ik zorg voor het office management op het kantoor zoals verwerking van inkomende en uitgaande post, opvolging van office suplies, mailings, afhandeling van facturatie, onthaal en receptie van klanten,…  Daarnaast bied ik ondersteuning aan het team en ben ik het aanspreekpunt voor een deel van de payrolling.

Waarvoor mag een klant je steeds storen?

Voor vragen omtrent een factuur, domeinnaam registratie, hosting, e-mailverkeer kan je steeds bij mij terecht

Waarom werk je bij Inventis?

Werken bij Inventis betekent voor mij een leuke werkomgeving, afwisseling in mijn job, leuke collega’s en een geweldige bedrijfscultuur. Inventis geeft mij de mogelijkheid om mijn talenten verder te ontwikkelen en te benutten binnen mijn job als Office Manager.

Wat doe je wanneer je niet bezig bent bij Inventis?

Als bakliefhebber zoek ik steeds naar originele gerechten om mij volledig te kunnen uitleven in de keuken. Daarnaast lees ik geregeld een boek als ontspanning. Het liefst van al ga ik een weekendje weg op stedentrip voor bezienswaardigheden op gebied van kunst en cultuur.

Mijn collega’s