
ZOO uitdagend
Met de website willen we met ZOO Antwerpen bijdragen aan de totaalbeleving van een bezoek aan het park. Het was dus belangrijk om alle informatie en kennis van de ZOO zo goed en duidelijk mogelijk over te brengen en in te spelen op de noden van de parkbezoekers. ‘Wanneer kan ik er terecht? Wat kost een ticket? Wat staat er op het programma?’ zijn enkele van de vragen die klaar en duidelijk beantwoord moeten worden.

Het dagprogramma, digitaal online én in de ZOO
Niet enkel op de website moet het dagprogramma klaar en duidelijk zijn, ook tijdens je bezoek wil je kunnen ontdekken waar je wanneer terecht kan. Voor de digitale schermen in het park ontwikkelden we een aparte webpagina waar alle informatie over het dagprogramma op wordt weergegeven.


E-mail marketing automation
Via e-mail marketing automation werden er verschillende campagnes opgezet waarmee we op basis van een trigger – bijvoorbeeld het bezoeken van het park – gerichte, relevante informatie naar bezoekers kunnen sturen.




ZOOschool – Beestige ideeën voor in de klas
Om de kennis en informatie van de ZOO zo goed en duidelijk mogelijk over te brengen werd er naast de hoofdwebsite ook een scholenplatform ontwikkeld. Op het ZOOschool platform kunnen leerkrachten (en leerlingen) terecht voor een heleboel interessante filmpjes, spelletjes, info-fiches en ander lesmateriaal. Al deze informatie wordt gevoed door de kennis van ZOO Science, het wetenschaps- en onderzoeksorgaan van de KMDA.
Bezoek ZOOschool

Meer weten?
Wil je meer over dit project weten of wil je weten wat Inventis voor uw project kan betekenen?
Neem contact met ons op